Najczęstsze błędy w samodzielnej księgowości

23:51:00

Każdy, kto prowadzi własną firmę wie, że sprawy księgowe to nie lada zadanie. Prowadzenie samodzielnej księgowości może sprawiać sporo kłopotów i nie trudno tutaj o pomyłki. 

Księgowość jest działem w firmie, w którym nie ma miejsca na pomyłki.

Oto kilka najczęściej popełnianych błędów w samodzielnej księgowości:
  • błędy merytoryczne,
  • nieznajomość podziału kosztów podatkowych,
  • błędy w rozliczaniu podatku VAT,
  • brak terminowego składaniu deklaracji, 
  • rozliczanie kosztów w nieodpowiednich okresach,
  • błędne wrzucanie w koszty uzyskania przychodu niektórych wydatków,
  • błędne dokonywanie odpisów amortyzacyjnych,
  • zbyt krótki okres przechowywania dowodów księgowych.
Jeśli masz problem z prowadzeniem księgowości Twojej firmy lub nie masz na to czasu, a wraz z rozwojem działalności dowodów księgowych przybywa, skontaktuj się z naszymi specjalistami. Nasze biuro rachunkowe zajmie się wszystkimi sprawami księgowymi.

Dlaczego warto zlecić prowadzenie księgowości profesjonalnemu biuru rachunkowemu?
1. Biuro zawsze jest czynne - księgowy może odmówić pomocy ze względu np. na chorobę, natomiast w biurze pracuje zawsze więcej księgowych, dzięki czemu przedsiębiorca otrzymuje pomoc w momencie, kiedy jej potrzebuje.
2.  Biuro rachunkowe mniej kosztuje.
3. Biuro odpowiada w pełni za wyrządzoną szkodę.
4. W biurze łatwiej o komplementarne usługi, ponieważ pracuje tam więcej specjalistów, którzy oferują swoją pomoc w różnych dziedzinach.


Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, udzielimy cennych porad oraz doradzimy. Jesteśmy do pełnej dyspozycji.